رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از برگزاری بزرگترین رویداد کارآفرینی شرق کشور با عنوان «من یک روستایی هستم» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 08 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،عبدالله سهرابی از برگزاری رویداد «من یک روستایی هستم» در اسفراین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش روستاها در توسعه گردشگری و اینکه مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان، جاذبه‌های روستایی و طبیعی هستند، موضوع استارت‌آپ انتخاب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسفراین با تأکید بر حمایت از ایده‌های نو در حوزه گردشگری، تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب‌وکار است.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد آموزشی مشتاقان کارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می‌آیند تا با اشتراک‌گذاری ایده‌هایشان و تشکیل گروه‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌وکار بپردازند، اضافه کرد: این امر می‌تواند به توسعه گردشگری شهرستان و کسب‌وکار در این حوزه کمک کند.

سهرابی تصریح کرد: استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی است که در ۴ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند و ایده‌هایشان را مطرح و با تشکیل گروه، آن‌ها را به اجرا می‌گذارند.

وی افزود: در استارت‌آپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود، اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد تنها اجرا است.

سهرابی در انتها از برگزاری این رویداد در شهرستان اسفراین از تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان امسال خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار