جزئیات آماری ثبت نام نهایی مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / یک نماینده فعلی، یک داوطلب شاخص، یک نماینده ادوار و یک زن و شوهر داوطلب شدند!

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اخرین آمار و جزییات ثبت نام نهایی داوطلبین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 23 October 2023

جزئیات آماری ثبت نام نهایی مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / یک نماینده فعلی، یک داوطلب شاخص، یک نماینده ادوار و یک زن و شوهر داوطلب شدند!

سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تا ظهر امروز ۱ آبان ماه، ۴۵ نفر با مراجعه به سایت، اقدام به ثبت نهایی داوطلبی خود نموده اند.
هاشمی مهر افزود: از این تعداد ۲۲ نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون ثبت نام کرده اند که یک نفر خانم است و ۱ نفر هم از نمایندگان ادوار و ۱ نفر هم از افراد شاخص و مطرح در حوزه سیاسی اقدام به ثبت نام نهایی نموده اند.
وی ادامه داد: در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تاکنون ۱۳ نفر ثبت نام نموده که همگی از آقایان هستند و تاکنون از نمایندگان ادوار یا افراد شاخص کسی ثبت نام ننموده است.
هاشمی مهر گفت: در حوزه گچساران و باشت هم تاکنون ۱۰ نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۱ نفر نماینده ادوار بوده است ضمن اینکه هر ۱۰ نفر از آقایان هستند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: تا کنون یکی از نمایندگان فعلی استان اقدام به ثبت نام نموده است. همچنین در بین ثبت نام کنندگان یک زن و شوهر حضور دارند.
هاشمی مهر در پایان گفت: زمان ثبت نام تا تاریخ ۳ آبان ماه ساعت ۱۸ خواهد بود و با توجه به تقویم اجرایی انتخابات احتمال تمدید این زمان بعید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار