برگزاری اجلاسیه ۲۰۷ شهید ارتش استان

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین اجلاسیه۲۰۷ شهید ارتش این استان اردیبهشت ماه سال آینده در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 05 December 2023

صبح روز ۱۳ آذر، امیر محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ زرهی ستاد بهادر افشاری پور سرپرست تیپ زرهی ۳۷ شهید عباس عطریان نزاجا و کارکنان ارتش در استان با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ستاد کنگره شهدای استان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا سرهنگ وحید مثنوی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح و سرهنگ عبدالصفا نجاتی، دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان گزارشی از روند اقدامات انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار است در سال ۱۴۰۳ برگزار شود ارایه دادند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حمید خرم دل، در این نشست گفت : دومین کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ در استان کهگیلویه و بویراحمد یک رویداد مهم فرهنگی است که باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم به بهترین نحو و در خور شان شهدا برگزار شود.

وی اظهارکرد : قرار است در راستای برگزاری این کنگره ملی، ۱۶ اجلاسیه در سطح استان برگزار شود که اولین اجلاسیه آن گرامیداشت ۲۰۷ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد است که اردیبهشت سال آینده با مشارکت تیپ ۳۷ زرهی ارتش استان فارس در شهرستان گچساران برگزار خواهد بود.

همچنین امیر محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز در این نشست از اقدامات فرمانده سپاه فتح و مسئولان کنگره ملی شهدای استان تقدیر کرد و گفت: تولید مستند فاخر از شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد، تدوین کتاب شهدای ارتش، تبلیغات محیطی مناسب، اعزام گروه‌های جهادی ارتش به مناطق کم برخوردار، تجلیل از پیشکسوتان ارتش در استان، حضور فرماندهان ارتش در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد جهت تبیین دستاورد‌های نظام و ارتش و روایتگری فرماندهان ارتش و یادگاران دوران دفاع مقدس در جمع دانش آموزان از جمله اقداماتی است که در راستای کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای ارتش باید انجام شود.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه باید یک کنگره در خور شان شهدا برگزار شود، گفت: همه ظرفیت‌های ارتش را پای کار می‌آوریم تا این مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد محقق شود.

وی افزود: کنگره شهدا یکی از بزرگترین و فاخرترین برنامه‌هایی است که در جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود و تجربیات ارتش و سپاه در کنار یکدیگر می‌تواند یک کنگره عظیم از شهدای والامقام استان را به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار