طرح اردوی راهیان پیشرفت و خدمت در شرکت گاز خراسان‌شمالی آغاز شد

بچنورد- ایرنا- طرح راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان و دانشجویان خراسان شمالی از امروز(پنجشنبه) در قالب بازدید شماری از دانش آموزان بجنوردی از تاسیسات شرکت گاز این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 16 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اظهارکرد: طرح بزرگ راهیان پیشرفت و خدمت به منظور افزایش روحیه امیدآفرینی دربین نسل جوان و شناسایی استعداد‌های درخشان برگزار می‌شود.

سیدمحمود هاشمی ادامه داد: این طرح روایت متفاوتی از واقعیت ها، دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگرچه خانواده و محیط‌های آموزشی نقش مهمی در تربیت فرزندان و ساختن آینده آن‌ها دارند ولیکن شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز به نوبه خود می‌توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: صنعت نفت و گاز که همواره جزو صنایع پویا و فعال و در واقع به عنوان بزرگترین صنعت مطرح است، با تامین سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف نقش به سزایی در توسعه صنعتی و عمرانی کشور داشته و از این رو امیدواریم هدایتگری روشنی نسبت به آینده فرزندان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با دستاوردها، چالش‌ها و نیاز‌های علمی و همچنین معرفی تأسیسات، فرآیند گازرسانی و نحوه عملکرد تجهیزات گازرسانی است.

هاشمی افزود: حرکت در مسیر جهاد تبیین، آمادگی نسل جوان جهت ایفای نقش موثر در رشد و توسعه صنعت و نیز حمایت از تولید ملی، سرمایه ایرانی و اقتصاد ملی به عنوان دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، دانشجویان در مراحل بعدی اردو حضور خواهند یافت تا به صورت میدانی و حضوری با دستاورد‌های عظیم موجود آشنا و شکوه صنعت گاز بیش از پیش برای این قشر آینده ساز مشخص شود.

هاشمی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید دستاورد‌ها و شکوه صنعت گاز دستاورد‌های مهم این حوزه را به جامعه انعکاس دهند و جهاد تبیین یکی از راهکار‌های مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه می‌باشد و باید در این مسیر گام بردارید.

۱۰۰ درصد جمعیت خراسان شمالی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار