بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس نیاز دارد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: شهر بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، شافعی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ دستگاه اتوبوس در بجنورد مشغول خدمات رسانی هستند، اظهار کرد: ۸۰ درصد از این اتوبوس‌ها بالای ۱۵ سال سن داشته و فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.

وی افزود: متاسفانه تمامی خطوط اتوبوس رانی شهر بجنورد دچار کمبود ناوگان هستند و خرابی این اتوبوس‌ها نیز این مشکل را زیادتر می‌کند.

شافعی با بیان اینکه در ابتدای هر ماه زمان بندی به اتوبوس‌ها برای رسیدن به ایستگاه‌ها داده می‌شود، ادامه داد:، اما خرابی یکی دو دستگاه اتوبوس در هر روز و تا فرستادن اتوبوس کمکی، تمام آن زمان بندی‌ها را به هم ریخته می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اعتباری شهرداری بجنورد اجازه خرید نقدی اتوبوس را نمی‌دهد چراکه قیمت هر دستگاه در حال حاضر بیش از ۹ میلیارد تومان است که نیاز به کمک بخش خصوصی هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:، اما برای بخش خصوصی نیز صرفه اقتصادی ندارد که در داخل مسیر‌های شهری کار کند و آن‌ها ترجیح می‌دهند در صورت خرید اتوبوس جدید در مسیر‌های برون شهری کار کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری بجنورد شد و قرار بر این شد که ۱۱ دستگاه دیگر اختصاص یابد که بعید می‌دانیم آن دستگاه‌ها اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار