دولت با ایجاد خط اعتباری به خراسان شمالی بستر جهش تولید را فراهم کند

استاندار خراسان شمالی گفت: دولت با ایجاد خط اعتباری به استان بستر جهش تولید را فراهم کند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ 29 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که ۹ خرداد ماه برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای خدمت رییس جمهور شهید و همراهانش اظهار کرد: همه ما با روحیه مردمی و خستگی ناپذیری همانند شهدای خدمت مسیر توسعه را طی کنیم.

وی افزود: در جلسات گذشته بر تهیه سند جهش تولید با مشارکت مردم، متناسب با فرمت مورد نظر سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید شد که از تمام مدیرانی که در تهیه این سند دخیل بودند، قدردانی می‌کنم.

حسین نژاد با اشاره به تصویب این سند در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار امیدواری کرد: دولت با تصویب این سند بستر را برای ارائه تسهیلات و ایجاد خط اعتباری به استان و ایجاد زمینه جهش تولید و تحقق شعار سال و توسعه فراهم کند و ما نیز با این رویکرد پیگیری خواهیم کرد تا در زمینه تامین منابع بانکی کمک‌های ویژه از سوی کشور صورت بگیرد.

ارائه و تشریح سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، تشریح الگوی توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۳ و بررسی و تصویب ۳۴ هکتار الحاق به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن از دستور کار‌های این جلسه شورا بود که توسط اعضا مصوب شد.

تغییر نام ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه به شهرک صنعتی شهید محمدزاده مصوب شد و کارخانه کیمیاداران با سرمایه‌گذاری بالا که چندین سال معطل مانده توانست مصوبه شورای برنامه ریزی را برای فعالیت کسب کند.

همچنین با ایجاد ناحیه صنعتی خرق فاروج در شورای برنامه‌ریزی استان موافقت شد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تحقق شعار سال به نام جهش تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به پتانسیل بالا در زمینه تولیدات کارگاهی و صنایع چوبی در راستای افزایش تولید در استان و ساماندهی کارگاه‌های ناایمن در روستای خرق و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد، با این مصوبه موافقت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار