غده سرطانی بودن اسرائیل را امروز همه دنیا فهمیده‌اند

امام جمعه بجنورد گفت: امروز همه دنیا فهمیده‌اند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ 31 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: اتفاقی که این روز‌ها در غزه اتفاق افتاده است تکرار داستان دوباره یزیدیان است که در آن زمان عمر سعد خیمه‌ها را بر سر زنان و بچه‌ها آتش زدند و امروز نیز دیدیم که اسرائیل با حمایت استکبار، مکانی که امن اعلام کرده بود چادر‌ها را بر سر زنان و بچه‌ها آتش زد و بمب‌های آمریکایی را بر سر آن‌ها ریخت.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ درصد جمعیت غزه کشته و یا زخمی شده‌اند که این به معنای نسل کشی است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه اسرائیل حتی از یزیدیان درنده خوتر هستند، ادامه داد: این امر که اسرائیل غده سرطانی است و باید با استکبار مبارزه کرد، مشی امام راحل است و ما هیچ وقت با استکبار سازش نداریم چرا که آن‌ها سازش ندارند.

وی تصریح کرد: دیدیم که دانشجویان سایر کشور‌ها همچون آمریکا به پا خواستند و خواستار توقف نسل کشیشدند، اما دولت آمریکا آن‌ها را بازداشت کرد و به زندان انداخت، اما رهبر فرزانه انقلاب با وجود اینکه رئیس جمهور کشورمان به شهادت رسیده و در حال برگزاری انتخاب هستیم حواسشان به طور کامل هست و به این دانشجویان نامه‌ای حکمیانه و پر معنا نوشتند و با آن‌ها همدردی کردند.

امام جمعه بجنورد در ادامه به آغاز کار دور جدید مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس مسائل مهم کشور را مورد توجه قرار دهند، کار کارشناسی کنند و بهترین قانون را مصوب کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه مجلس تصویب قانون و نظارت بر انجام آن است، بنابراین جز این دو مورد در کار سایر قوا دخالت نکنند و فقط از سایر قوا مطالبه اجرای قوانین را داشته باشند.

حجت الاسلام نوری افزود: نمایندگان مجلس مسائل ملی را اصل قرار دهند و در مراحل بعد به مسائل استان و سپس حوزه انتخابیه توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار