معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: طرح بهسازی راه های روستایی بخش کهک به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 11 October 2021

به گزارش تابناک قم، محمدرضا زیدآبادی در گفت و گویی افزود: محورهای شهرستان کهک به دلیل موقعیت جغرافیایی وییلاقی بودن و داشتن جاذبه های سیاحتی از ترافیک چشمگیری در ایام پایانی هفته و روزهای تعطیل برخوردار است.

وی اجرای طرحهای عمران جاده ای را متنوع و متناسب با موقعیت و ویژگی راهها دانست و خاطر نشان کرد: در این پروژه با اجرای طرح‌هایی شامل فوگسیل لایه حفاظتی آسفالت، درزگیری و روکش آسفالت، نسبت به بهسازی راههای روستایی این شهر اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی عملیاتی ترکیبی شامل درزگیری و فوگسیل ، ۸ کیلومتر از محور کهک – ابرجس در قالب این طرح بهسازی شد، ادامه داد: پروژه روکش آسفالت در محور روستایی بیدهند – دوراهی امام زاده نورعلی(ع) نیز به طول یک کیلومتر اجرا می‌شود.

زیدآبادی با اشاره به بهسازی جاده ابرجس – بیدهند نیز ابراز کرد: طول این محور بالغ بر دو کیلومتر است که بهسازی و روکش آسفالت استفاده خواهد شد.

وی محور روستایی وشنوه بخش کهک را ( ازابتدای گردنه اول به سمت روستای وشنوه ) در زمره دیگر محورهایی که با اجرای روکش آسفالت بهسازی می شوند دانست و افزود: طول مسیرجهت بهسازی در این محور افزون بر ۵.۲ کیلومتر است.

زیدآبادی درخصوص بازه زمانی تکمیل وبهره برداری از این پروژه اظهار داشت: تا پایان آذرماه سالجاری تمام طرح های بهسازی شده این طرح نهایی خواهد شد.

شهرستان های جعفرآباد و کهک، ۲ شهرستان جدیدالتاسیس در استان قم هستند. شهر کهک در ۳۰ کیلومتری قم قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار