رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی محرومان در دولت سیزدهم هدفگذاری شده است و انتظار می‌رود با کمک خیران و بنیاد مسکن این واحدها در چهار سال آتی تکمیل و در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 03 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید مرتضی بختیاری در مراسم تحویل یک واحد مسکونی به خانواده‌های ایتام با بیان اینکه واحدهای مسکونی هدفگذاری شده برای مددجویان در قالب قانون جهش مسکن ساخته می‌شوند افزود: ۱۰ هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور در حال ساخت است که سه هزار و ۵۰۰ واحد آن وارد مرحله اجرا شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: ۴۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز با همکاری سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن ساخته می‌شود.
بختیاری گفت: پیش‌بینی شده که این واحدهای مسکونی در بازه زمانی ۲ سال تکمیل شوند و تا پایان امسال ۲۵ هزار واحدتحویل خانواده‌های نیازمند کشور شود.
وی با اشاره به ساخت یک‌هزار واحد مسکونی برای ایتام در استان مرکزی، افزود: ۲۰۱ واحد مسکونی تاکنون تکمیل شده است و هزینه صرف شده برای تکمیل این واحدهای مسکونی ۳۷۰ میلیارد ریال است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود ۴۸۷ واحد مسکونی تا پایان امسال تحویل خانواده‌های ایتام استان مرکزی شود و تا نیمه نخست سال آتی یک‌هزار واحد دیگر آماده تحویل به مددجویان واجد شرایط باشد.
بختیاری، با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی و خیران استان مرکزی در حمایت از ایتام افزود: این استان رتبه برتر در طرح ایران مهربان را کسب کرده است و ۴۲ هزار حامی ایتام استان را حمایت می‌کنند.
در این مراسم یک واحد مسکونی مددجویی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تحویل خانواده ایتام شد و یک واحد نیکوکاری افتتاح و از یک طرح اشتغالزایی این نهاد حمایتی بازدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار