رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تاکنون ۷۰ درصد گروه سنی بالای ۱۸ سال در این شهرستان خراسان شمالی علیه بیماری کرونا واکسن تزریق کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 04 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،دکتر سیده معصومه اظهار داشت: از این میزان ۶۶ درصد جمعیت شهری و ۷۴ درصد روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: در گروه سنی ۱۵-۱۲ سال، ۷۳ درصد واکسن تزریق شده است که ۶۶ درصد شهری و ۸۰ درصد روستایی است و در گروه سنی ۱۸-۱۵ سال، ۶۸ درصد تزریق انجام شده است که ۷۰ درصد شهری و ۶۶ درصد روستایی می باشد.

تاکنون در شهرستان ۸۷ هزار و ۹۹۴ دُز نوبت اول و ۵۰ هزار و ۳۸۴ دُز نوبت دوم تزریق شده است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه به طور  میانگین ۲ هزار دُز واکسن در شهرستان تزریق می شود اضافه کرد: خوشبختانه مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق بیشتر شده است اما درصد پوشش واکسن  هنوز  از میانگین استان پایین تر است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان با تاکید بر اینکه واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل بیماری نخواهد شد، گفت: مردم همچنان باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در مکان های پرتردد و تجمعات بپرهیزند.

هاشمی  ضمن تشکر از ارگان ها و دستگاه هایی که در امر واکسیناسیون کرونا همکاری شایسته ای با شبکه بهداشت داشتند از مردم فهیم شیروان درخواست کرد درصورتیکه تاکنون برای تزریق واکسن کرونا اقدامی نکردند در اسرع وقت با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسن ( مصلی ویا سالن ورزشی سپاه )  نسبت به تزریق اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار