فرمانده سپاه خراسان شمالی:
فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: رهبر انقلاب در دوران کرونا دستور رزمایش مواسات را صادر کردند و این امر باعث همدلی مردم شد و بخشی از مشکلات اقتصادی اقشار کم برخوردار بهبود یافت.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 09 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی صبح سه شنبه در مراسم اهدا ۶۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان که در دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی تمام دنیا در مقابل مردم و امام خمینی ایستاد اما در نهایت مجبور شد در مقابل عظمت ایران زانو بزند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به جنایات فراوان آمریکا در خاورمیانه، به خصوص افغانستان، گفت: این کشور ۲۰ سال در افغانستان ماجراجویی کرد و در انتها بدون هیچ دستاوردی از این کشور خارج شد و صرفاً فلاکت را برای افغانستان به جای گذاشت.

وی افزود: دشمن سعی داشت ایران را به واسطه گروه‌های افراطی همچون داعش محاصره کند اما با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مستشاری ایران در کشورهای سوریه و عراق و همچنین جانفشانی‌های رزمندگان ناموفق بود.

فرجی بیان داشت: دسیسه و توطئه‌های دشمنان علیه ایران یکی پس از دیگری ناکام مانده و تبدیل به فرصت شده است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اقتصادی داخل کشور، گفت: دیگر توطئه دشمن ایجاد مشکلات اقتصادی با همراهی نفوذی‌های داخلی بود که باید برای رفع آن همه تلاش کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب در دوران کرونا دستور رزمایش مواسات را صادر کردند و این امر باعث همدلی مردم شد و بخشی از مشکلات اقتصادی اقشار کم برخوردار بهبود یافت.

فرجی در انتها گفت: بسیج مستضعفین که یکی از یادگارهای امام خمینی است در حوزه‌های مختلف منشأ خیر و برکت بوده و اکنون نیز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار