مدیر کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتابخانه خیرساز "رکسانا میناشی" اسلام آباد غرب در هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 12 November 2021

معصومه حسنی خونساری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه این روز و گرامیداشت آن برنامه‌هایی در سراسر شهرستان‌های استان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: افتتاح دو کتابخانه جدید هم در دستور کار این هفته مهم قرار دارد، برگزاری نشست سینما کتاب جلسه تحلیل و بررسی تجربی جلد اول کتاب "شوکران" و فیلم "دلتنگی‌های عاشقانه" از برنامه‌های بیست و دوم آبان ماه است.

مدیر کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیست و سوم آبان ماه "کتابخانه خیر ساز رکسانا میناشی" در شهرستان اسلام آباد غرب افتتاح می‌شود که با افتتاح این کتابخانه، زیربنای کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان به پنج هزار و ۹۴ متر افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم "هفته کتاب استانی" و تحلیل و بررسی کتاب "دوشکاچی" به ترتیب در بیست و پنجم و بیست و ششم آبان ماه، خاطر نشان کرد: نشست عصر شعر با موضوع آزاد، مراسم افتتاح کتابخانه "خانه رحیمی" در هرسین نیز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌گردد.

حسنی خونساری همچنین از برپایی ٢٠٠ الی ٣٠٠ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در قالب نشست‌های کتابخوان، تحلیل و بررسی کتاب، نقد کتاب، معرفی کتاب و مسابقه رضویان خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار