مدیرکل راه  شهرسازی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۲۴۱ متقاضی در ۱۰ شهر استان برای دریافت خانه دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سامانه ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 16 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،قاسم قاسمی اظهار داشت: سهم استان از ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سالانه ۱۲ هزار واحد مسکونی است.

وی افزود: تاکنون در آشخانه یکهزار و ۴۲۴ متقاضی، اسفراین یکهزار و ۸۵۶ متقاضی، ایور ۹۱ متقاضی، بجنورد پنج هزار و ۶۴۴ متقاضی، تیتکانلو ۱۹ متقاضی، جاجرم ۸۲۱ متقاضی، درق ۱۵۲ متقاضی، راز ۶۵ متقاضی، شیروان یکهزار و۷۷۷ متقاضی و گرمه ۳۹۲ متقاضی ثبت نام کردند.

وی از تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام‌نویسی در این طرح تا ۱۵ آذر ماه ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن به سامانه مربوطه به آدرس saman.mrud.ir  مراجعه کنند.

قاسمی درباره تامین زمین برای ساخت مسکن در قالب این طرح اظهار داشت: برای ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی باید ۷۰۰ هکتار زمین تامین شود که اکنون بخشی از آن تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در هر شهری که راه و شهرسازی در آن زمین ندارد، مدیر شهرستانی باید از روش های مختلف مانند شناسایی زمین موجود الحاقی به شهر و زمین قابل تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج پیگیری های لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار