مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام؛
مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام مدیرکل بحران استانداری ایلام از تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح در ستاد مدیریت بحران استان ایلام خبر داد و گفت: اگر چه اعتباری برای مهم اختصاص داده نشده اما تلاش داریم که با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان ستاد مدیریت بحران استان این سند بخوبی تدوین شود و در کاهش خطر سوانح در استان نیز بسیار اثر گذار باشد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 15 December 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ اگر چه اعتباری برای مهم اختصاص داده نشده اما تلاش داریم که با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان ستاد مدیریت بحران استان این سند بخوبی تدوین شود و در کاهش خطر سوانح در استان نیز بسیار اثر گذار باشد.

وی افزود: در سیل فروردین ماه ۹۸ در اثر بالا رفتن تراز سد شاهد خسارات فراوان به مناطق بالادست سد بودیم و به رغم تعهدات نیروگاه سیمره هنوز قریب یک هزار میلیارد تومان از مطالبات مردم باقیمانده و پرداخت نشده است.

قیصربیگی مطرح کرد: اگر چنانچه این مصوبات بصورت دقیق اجرا شوند قسمت اعظمی از دغدغه ها و ملاحضات این حوزه نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بدلیل اینکه ایلام یک استان زلزله خیز است با مساعدت وزارت راه و شهرسازی هم اکنون شاهد نصب ۳۲ شتابنگار برخط در استان هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار