نماینده اسفراین در مجلس:
نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی با گلایه از پایین بودن درصد بهره‌مندی شهرستان از اعتبارات استانی گفت: سهم این خطه از اعتبارات خراسان شمالی نیازمند بازنگری است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 19 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،امان الله حسین پور  در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی برای گرفتن سهم شهرستان از اعتبارات استانی باید تلاش کنند.

 

وی با اشاره به رشد ۲۳۶ درصدی اعتبارات خراسان شمالی در بودجه امسال نسبت به سال قبل گفت: ۶۳ درصد اعتبارات ۱۴۰۰ استان اختصاص یافته است.

 

حسین پور افزود : در سال ۱۴۰۰ برای نخستین بار چهار هزار و ۷۸۰میلیارد ریال اعتبارات محرومین زدایی به استان اختصاص یافت و سهم اسفراین از آن ۵۰۰ میلیارد ریال است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات محرومیت زدایی در پنج سرفصل بهداشت ، راه ، آبخیزداری، مدارس و آب شرب هزینه می شود.

 

رشد ۳.۵ برابری اعتبارات اسفراین در سال ۱۴۰۰

 

فرماندار اسفراین در این نشست با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان در سال ۱۴۰۰ گفت: اعتبارات امسال نسبت به پارسال حدود ۳.۵ برابر افزایش یافته است.

 

مهدی کرامتی افزود : اعتبارات شهرستان در سال ۹۹،میزان ۶۰۰ میلیارد ریال بود که این میزان در سال ۱۴۰۰ به۲ هزار میلیارد ریال است.

 

فرمامدار اسفراین با بیان اینکه‌ حوزه آب، راه و بهداشت و درمان به عنوان سه اولویت مهم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است گفت: در شناسایی پروژه ها نگاهمان توجه به زیرساختها ، رضایتمندی مردم و ملموس کردن نتایج عملکرد است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار