هافبک تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه هواداران نگران نباشند جایگاه خوبی کسب می کنیم، گفت: کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را خواهند کرد که جایگاهی در خورشان این تیم به دست آوریم.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 28 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: احمدرضا زنده روح افزود: تا پایان نیم فصل لیگ برتر، چند بازی مهم و حساس داریم که یکی از آنها بازی با تیم هوادار تهران است.

وی اضافه کرد: تیم بسیار خوبی داریم اما از آنجا که چند هفته است نتایج خوبی نگرفتیم فشار روی بازیکنان زیاد است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم زیرا موقعیت زیاد ایجاد می کنیم ضمن اینکه مهاجمان خوبی هم داریم.

بازیکن سابق تیم گل گهرسیرجان ادامه داد: طبیعی است که تیم فجر در بازگشت دوباره به لیگ برتر، کمبودهایی هم دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند

زنده روح که سابقه دعوت به تیم ملی ایران هم دارد، گفت: بازیکنان فجرباید بدانند که در چه تیمی بازی می کنند و تمرکز خود را بیشتر کنند ضمن اینکه در لیگ برتر هم کم تجربه هستیم.

هافبک طراح و جنگنده تیم فجر درمورد تیم هوادار تهران هم گفت: این تیم چند هفته ای است که نتایج خوبی گرفته است و به نظرم بازی سختی در پیش است هرچند نیاز به بُرد داریم که دور از دسترس نیست و برای شکست حریف آمادگی لازم را داریم.

زنده روح ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی برای بازی با تیم هودار برگزار کردیم و با نوع بازی این تیم آشنا هستیم، امیدواریم قدر فرصت ها را بدانیم و بتوانیم این تیم خوب را شکست دهیم.

بازیکن تیم فجرشهید سپاسی تاکید کرد: به این تیم بسیارامیدوار هستم و جای هیچ گونه نگرانی نیست وهواداران کماکان ازتیم محبوشان حمایت کنند.

تیمی همدل داریم

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیمتان در نیم فصل نیاز به تقویت دارد، گفت: این امر بستگی به نظر سرمربی و کادر فنی تیم دارد که بخواهند بازیکنان جدید بگیرند اما تیمی همدل هستیم که جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب خواهیم کرد.

دیدارتیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر ساعت ۱۵ چهارشنبه هشتم دیماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم فجر با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول است و برای سرو سامان دادن به وضعیت خود به بُرد مقابل تیم هوادار تهران نیاز دارد.

همچنین تیم هوادار تهران هم با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

تیم استقلال تهران با ۲۵ امتیاز صدرنشین است و سپاهان و پرسپولیس هم با ۲۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در لیگ برتر دوره بیست و یکم فوتبال ایران جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۰ بازی تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

تیمهای صنعت نفت آبادان با ۱۰ امتیاز و تیم پدیده مشهد هم با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند اما هنوز از لیگ برتر ۱۹بازی باقی مانده و قطعا وضعیت جدول تغییر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار