رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پکن چین با کسب مدال برنز توسط تیم دو نفره نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی و نازنین ملایی همراه بود.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 28 September 2015
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پکن چین با کسب مدال برنز توسط تیم دو نفره نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی و نازنین ملایی همراه بود.

محمد سهراب بیگ اظهار کرد: تیم دو نفره رحمانی و ملایی پس از صعود به مرحله فینال روئینگ دو نفره سنگین وزن به مصاف رقبای خود رفتند و در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی افزود: رحمانی و ملایی توانستند طول مسیر را در زمان هفت دقیقه و 21 ثانیه پیموده و پس از نمایندگان چین و هنگ کنک بر سکوی سوم قرار گیرند.

سهراب بیگ یادآور شد: این دو روئینگ سوار کشورمان در نیمه نهایی با زمان هفت دقیقه و 35 ثانیه از خط پایان عبور و با کسب مقام اول راهی دیدار نهایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در دور مقدماتی نیز رحمانی و ملایی با زمان هفت دقیقه و 24 ثانیه و قرار گرفتن در رده دوم به مرحله بعد صعود کرده بودند.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه در ادامه از دعوت شهلا جاهد بانوی قایقران کرمانشاهی به ششمین مرحله اردوی تیم ملی معلولین آبهای آرام خبر داد و گفت: این اردو از امروز ششم مهر در دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.

سهراب بیگ با بیان اینکه این اردو تا 24 مهرماه ادامه می یابد گفت: تیم ملی معلولین آبهای آرام خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که در اواسط آبان ماه در جاکارتا اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.

وی در پایان گفت: بهروزی راد بانوی قایقران کرمانشاهی پیش از این و در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا که مرداد ماه برگزار شد به عنوان اولین ورزشکار معلول ایران موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2016 برزیل شد.

استان کرمانشاه با داشتن 18 ملی پوش در رشته های مختلف یکی از قطب های قایقرانی کشور محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار