کد خبر: ۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸ 26 January 2015
مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور تجمع «من عاشق محمدم» در بیش از ۱۸ بقعه متبرکه استان مازندران با محوریت معرفی شخصیت نبی اکرم (ص) و محکومیت اهانت اخیر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام  ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران شامگاه شنبه چهارم بهمن ماه 93 در اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم» که با حضور عاشقان آن حضرت در امام زاده عباس(ع) ساری برگزار شد، با خیر مقدم به دلدلدگان نبوی  و تبریک دهه فجر گفت: شخصیت پیامبر اکرم(ص) جایگاه ویژه‌ای در بین قلوب مسلمین دارد و این روزها خروج مردم در محکومیت نشریه فرانسوی گویای این حقیقت است.

وی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، افزود: اکنون دین اسلام به عنوان ارزشمندترین و جامع‌ترین دین گسترش یافته و استکبار از این حیث احساس خطر می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران تصریح کرد: دشمنان یک روز در قالب حمایت مادی و معنوی به گروه های تکفیری، سلفی و ضد بشری و روزی هم با اهانت به ساحت دین می خواهند جلوی گرایش مردم و دنیای امروز را به اسلام بگیرندولی تا به امروز تاریخ نشان داده این آرزوی دشمنان  شدنی نیست.

وی افزود: اهانت به پیامبر چبز جدیدی نیست و در هر دوران این دشمنان به 2 میلیارد نفر مسلمان اهانت می کنند ولی ما خدا را شاکریم که هوشیاری و دلدادگی به پیامبر اکرم(ص)  امروز وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان اینکه اهانت به پیامبر، اهانت به خدا، قرآن، اسلام، همه انبیا، اولیا و فطرت بشری است اظهار کرد: حرکت مردم مسلمان و غیر مسلمان در جهت محکومیت اهانت شوم  نشریه فرانسوی که با چراغ سبز دولت مردان فرانسه انجام شد امشب در سراسر کشور بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در قالب همایش «من عاشق محمدم» در سزاسز کشور برگزار است.

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور تجمع «من عاشق محمدم» در بیش از 18 بقعه متبرکه استان مازندران با محوریت  معرفی شخصیت نبی اکرم(ص) و محکومیت اهانت اخیر برگزار شد.

علیزاده  در پایان از همه دست اندرکاران و اصحاب رسانه که این نوع همایش‌ها را برپا و منعکس می کنند تشکر کرد.

گفتنی است: در این اجتماع بزرگ علی علی زاده اشعاری در مدح رسول خدا (ص)  قرائت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار