به گفته دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، سه فیلم ملاقات خصوصی، علفزار و مرد بازنده مورد اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر فیلم‌ها در این جشنواره قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 08 February 2022

تابناک فار س به نقل از ایسنا: محسن خباز بیان کرد: به رغم وجود کرونا، محدودیت‌ها و ایجاد فاصله گذاری در سانس‌ها، اما استقبال از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز چشمگیر بوده و تمام سانس‌ها به فروش رفته است.

او با بیان اینکه برخی فیلم‌ها از اقبال عمومی کمتری برخوردار بوده‌اند، افرود: در عین حال بیش از ٧٠ درصد ظرفیت‌ها پر شده است.ظرفیت برخی فیلم‌ها کاملا پر شده و به دستور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تلاش برای ایجاد سانس‌های ویژه و فوق‌العاده برای بعضی از فیلم‌ها هستیم.

به گفته دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، سه فیلم ملاقات خصوصی، علفزار و مرد بازنده مورد اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر فیلم‌ها در شیراز قرار گرفته‌اند.

خباز ادامه داد: در دو روز گذشته این سه فیلم ٥ سانس فوق‌العاده به خود اختصاص داده‌اند و در تلاشیم برای این فیلم‌ها و دیگر فیلم‌هایی که مورد درخواست مردم است، مجددا سانس ویژه اضافه کنیم.

این فعال فرهنگی هنری گفت: طبق اصول ستاد ملی مبارزه با کرونا فاصله گذاری در اکران فیلم‌ها انجام می‌شود و البته در شیراز ارائه کارت واکسیناسیون و حداقل تزریق دو دوز واکسن، برای ورود به سالن تماشای فیلم هم الزامی است.

دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر شیراز اظهار کرد: درآمد حاصل از فروش فیلم‌های فجر در شیراز هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اما به زودی اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار