استاندار مرکزی، پشتیبانی وحمایت های مردمی را عامل اقتدار ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 10 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در حاشیه بهره‌برداری از سالن ورزشی خیرساز محمد قاسمی‌فر نیم‌ور محلات، افزود: به فرموده امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه‌های الهی و وحدت مردم بود و رمز بقا و پایداری آن نیز بی شک همین ۲ اصل اساسی است.
وی ادامه داد: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا این نظام مقدس امروز با اقتداری مثال‌زدنی مسیر خود را ادامه دهد.
استاندار مرکزی با بیان اینکه اکنون با شرایط مطلوب فاصله داریم، بیان کرد: باید با یک حرکت جهادی در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی از جمله عدالت، امنیت و رفاه حرکت کنیم.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: بسیاری از انقلاب‌های جهان در طول تاریخ حتی نیمه اول دهه سوم خود را ندیدند اما انقلاب اسلامی اکنون در دهه پنجم خود شده و مسیر خود را مقتدرتر از دهه‌های اول انقلاب می‌پیماید.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر ۴۳ ساله خود در هیچ لحظه‌ای از آسیب و تهاجم دشمنان به وسعت یک جهان در امان نبوده و هجومی که نسبت به این انقلاب برنامه‌ریزی شده در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.
وی اضافه کرد: با این وجود اکنون انقلاب اسلامی ایران تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردیده و سرحدات جمهوری اسلامی هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیایی خودش فراتر رفته و اکنون در شرایط ثبات بی‌سابقه‌ای قرار دارد.
استاندار مرکزی ادامه داد: ۷۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی با مشارکت دولت، بخش خصوصی و خیران نیک اندیش همزمان با دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد که سهم شهرستان محلات از این تعداد، ۴۹ طرح است که ۴۴ طرح بهره‌برداری و عملیات اجرایی پنج طرح نیز آغاز می‌شود.
سالن ورزشی خیرساز حاج محمد قاسمی فر در مساحتی بالغ بر ۶۵۰ متر مربع و با صرف اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار