مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: ۶۴۰بسته معیشتی از سوی فرهنگیان و دانش آموزان قمی تهیه و در راستای رزمایش کمک مومنانه میان دانش‌آموزان آسیب‌پذیر و نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 17 February 2022

به گزارش تابناک قم، علیرضا رحیمی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره) ناحیه ۲ قم با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام جواد علیه السلام و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: در راستای کمک به قشر آسیب دیده از ویروس کرونا و کم در آمد جامعه، تعداد ۶۴۰ بسته کمک معیشتی باهمت و تلاش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ قم، موسسه خیریه کریمه مریم آل رسول (س) وهمکاری بسیج ناحیه ۲ آموزش و پرورش تهیه وبین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: انسان‌های بزرگ همواره مترصد و منتظر انجام کار‌های خیر و ماندگار هستند و در جهت تحقق این برنامه‌های خداپسندانه از هم سبقت می‌گیرند.

رحیمی مسارعت و پیشی گرفتن در کار‌های خیر را یکی از خصلت‌های پسندیده مومنین دانست که خداوند متعال به همین واسطه آنان را امتحان می‌کند و کسانی را که نسبت به این مساله اهتمام می‌ورزند محبوب خود می‌گرداند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با بیان این مهم که دانش آموزان و فرهنگیان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم در انجام برنامه‌های مومنانه و مواسات مصداق بارز آیه شریفه ((ان الله یحب من الخیر ما یعجل)) هستند گفت: اینان به دلیل شتاب در کار خیر نزد خداوند ویژه‌تر و دوست داشتنی‌تر هستند.

رحیمی با تاسی به بخشی از سوره مبارکه (عصر) گفت: همه انسان‌ها در خسران و زیانند مگر آنانکه عمل صالح انجام دهند و به آن اعتقاد و ایمان راسخ داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تقدیر از تلاش‌های همکاران خود و دانش آموزان عزیز ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان قم نهضت مواسات و همدلی را زمینه ساز گسترش خدمت رسانی با محوریت مردم و خیرین و لبیک به فرمایش رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله) عنوان کرد وگفت: ترویج فرهنگ یاری رسانی به خانواده‌های نیازمند موجب عشق کمک به همنوع می‌شود.

رحیمی ارزش ریالی هر بسته از کمک‌های انجام شده را ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: جمع کلی این کمک‌ها نیز حدود ۲۵۰ میلیون تومان است که توسط موسسه خیریه کریمه مریم آل رسول (س) و همیاری همکاران محترم تامین گردیده است.

این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی، مرغ، گوشت و شکلات است که جزء نیاز‌های اساسی خانواده‌ها به شمار می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار