فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح ترافیکی نوروزی با حضور۷۰ تیم گشت خودرویی و پليس راه و راهور و با همكاري ديگر دستگاه هاي امدادي خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 15 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"حسن مفخمی شهرستانی"در رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان مرکزی با بيان آمادگی کامل نیروهای امدادی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل‌رانی وگردشگری در کنار پلیس در اجرای طرح نوروزی افزود: با آغاز اين طرح، نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز به هم‌وطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند.
وی با بیان اینکه استان مرکزی نقطه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: حضور پلیس و نیروهای خدماتی و امدادی در این مسیرها، ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در طول تردد در محورهای مواصلاتی به شمار می‌رود.
سردار مفخمی شهرستانی از پوشش تمام محورهای استان در طرح ترافیکی نوروزی در استان مرکزی خبر داد و گفت: ۷۰ تیم گشت پلیس راه و راهور در ۴۰۰ نقطه از محورهای مواصلاتی استان مرکزی آماده ارائه خدمات ترافیکی به هم‌وطنان در مدت زماني اجرای این طرح خواهند بود.
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه سرعت غیر مجاز ، استفاده از تلفن همراه ، عدم استفاده از حاشیه راهها و عدم رعایت فاصله طولی مهمترین علت تصادفات در محورهای مواصلاتی استان به شمار می رود ادامه داد: امسال با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی مواجه خواهیم شد که این میزان افزایش بار مسئولیت پلیس و دستگاههای خدمات رسان را افرایش می دهد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح نوروزی ترافیکی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فرودین ۱۴۰۱ ادامه دارد از عموم مردم خواست تا در طول ایام نوروز، قبل از هرگونه اقدام برای سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و ضمن رعایت توصیه های ایمنی و اجتناب از شتاب در سفر و همکاری با نیروهای امدادی و خدماتی و پلیس سفری ایمن را پشت سر بگذارند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار