معاون آموزشی دانشگاه اسفراین:
معاون آموزشی دانشگاه اسفراین گفت: مجتمع آموزش عالی اسفراین در مقطع کاردانی با ۹۱ درصد بیشترین آمار اشتغال فارغ‌التحصیلان را در بین دانشگاه‌های کشور کسب کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 16 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مرتضی سعادت طرقی اظهار کرد: میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان هر دانشگاه و شهرستان می‌تواند اطلاعات مناسبی از شرایط آن منطقه را در اختیار قرار دهد.

 

معاون آموزشی و پژوهی مجتمع آموزش عالی اسفراین ادامه داد: از این رو سعی می‌شود این آمار به صورت سالانه ارائه شود.

 

وی افزود: طبق اعلام وزارت علوم، در مقطع کاردانی رشته‌های کشاورزی، مهندسی مواد، مکانیک و عمران بیشترین آمار اشتغال را داشتند و در بین مقطع کارشناسی این شاخص به رشته‌های دامپزشکی، دامپروری، تربیت بدنی، حسابداری و شیمی تعلق داشته است.

 

سعادت گفت: مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در مقطع کاردانی با ۹۱ درصد بیشترین آمار اشتغال فارغ‌التحصیلان را در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور داشته است.

 

معاون آموزشی و پژوهشی مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین رتبه دهم از نظر اشتغال را در بین فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور داشته‌اند.

 

وی در انتها گفت: از سال ۹۶ طرح کار کردن در صنعت حین تحصیل توسط این دانشگاه برای دانشجویان راه اندازی شد که در آینده اثرات آن را بر میزان افزایش اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار