سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان در این دیدار گفت: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانان و ملی پوشان استان حمایت قاطع می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 28 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طاهره آذر پیوند دارنده مدال برنز رقابت‌های کوراش بانوان آسیا در تاجیکستان به همراه شوهرش سلیم جوکار از قهرمانان و ملی پوشان جودو و جوجیتسو، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان  کهگیلویه و بویراحمد، با دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان در این دیدار گفت: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانان و ملی پوشان استان حمایت قاطع می‌کند.

عین الله دهقان کسب مقام ارزشمند برنز آذر پیوند در رقابت‌های کوراش بانوان آسیا را به وی و مردم کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت و افزود: قهرمانان و ملی پوشان سرمایه‌های اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد هستند و حفاظت مادی و معنوی از این ورزشکاران اولویت اداره کل ورزش و جوانان این استان است.

دهقان از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان در صورت تامین اعتبار خبر داد و بر حضور پرقدرت آذر پیوند در رقابت‌های آسیایی هانگژو چین تاکید کرد و از حمایت‌های مادی و معنوی دستگاه ورزش و جوانان از این قهرمان در رقابت‌های پیشرو خبر داد.

طاهره آذر پیوند، عضو تیم ملی جودو بانوان در رقابت‌های آسیایی جاکارتای اندونزی و دارنده مقام سوم مسابقات کوراش بانوان آسیا در تاجکیستان، با تبریک عید نوروز به بیان مشکلات موجود در تمرینات، اعزام‌ها در رشته کوراش اشاره و از بی توجهی و بی مهری‌های قبلی به قهرمانان و ملی پوشان بانوان ابراز گلایه کرد و خواستار حمایت بیشتر  اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانان و ملی پوشان این استان شد.

آذر پیوند بر حضور پرقدرت در رقابت‌های آسیایی هانگژو چین تاکید و اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پشتکار و حمایت مسئولان استانی نماینده شایسته‌ای برای کشورمان و استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و بتواند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت‌ها به اهتزار درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار