معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:
معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت از پیگیری‌ها برای ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه به ۹۶ تخت خواب خبر داد و گفت: در وزارتخانه به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که این پروژه نیاز منطقه است.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 29 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، بهروز رحیمی بامداد روز سه‌شنبه در سفر به خراسان شمالی از بیمارستان پورسینای آشخانه بازدید کرد و اظهار داشت: اجرای پروژه توسعه‌ای بیمارستان به دلایل مختلف فنی و غیرفنی با تأخیر غیرمنطقی مواجه شده بود که خوشبختانه اخیراً روند اجرای آن از سر گرفته شده است.

 

وی افزود: با نگاه خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به حوزه سلامت، نمایندگان مجلس و نیز مسئولان شهرستانی، این پروژه به عنوان یکی از کارهای مهم و اساسی وزارت بهداشت در شهرستان مانه و سملقان، مورد توجه ما قرار دارد.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت تصریح کرد: تأمین پزشک متخصص از دیگر دغدغه‌ها برای این پروژه است که وزارت بهداشت خود را متعهد به رفع این دغدغه می‌داند و به دستور وزیر بهداشت تصمیمات جدی برای حوزه بهداشت و درمان استان در این سفر گرفته خواهد شد.

 

رحیمی گفت: مصمم هستیم تا پایان سال جاری فاز اول پروژه توسعه‌ای بیمارستان پورسینا به اتمام برسد و کارهای درمانی خود را آغاز کند و برای ارتقای آن به ۹۶ تختخواب نیز پیگیری‌ها در سازمان برنامه و بودجه انجام خواهد شد تا مجوز کمیسیون ماده ۲۳ آن اخذ شود.

 

وی در پایان بیان داشت: در وزارت بهداشت به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که بیمارستان ۹۶ تختخوابی نیاز منطقه و شهرستان مانه و سملقان است و حتماً به نتیجه خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار