از شروع طرح نوروزی تا روز ۸ فروردین، بیش از ۱۰ میلیون و ۳۲۱ هزار نفر شب اقامت در استان ثبت شد که از این لحاظ مازندران رتبه نخست اقامت مسافر را در کشور داراست.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵ 30 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، خلاصه اخبار مهم مازندران در روز نهم فروردین به این شرح است

 بستری ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل؛ مجموع بیماران کرونایی مازندران به ۱۸۶ نفر رسید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران: از شروع طرح نوروزی تا دیروز ۸ فروردین، بیش از ۱۰ میلیون و ۳۲۱ هزار نفر شب اقامت در استان ثبت شد که از این لحاظ مازندران رتبه نخست اقامت مسافر را در کشور داراست.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده‌های استان به علت بازگشت مسافران به شهرهایشان دارای بار ترافیکی سنگین است رانندگان را به رعایت نکات ایمنی از جمله پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده نکردن از گوشی موبایل و رعایت فاصله طولی توصیه کرد

کارشناس هواشناسی: هوای مازندران تا دوشنبه هفته آینده پایدار پیش بینی می‌شود.
تاکامی: در این مدت شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود بطوریکه شنبه تا دوشنبه آینده هوای شبه تابستانی را در استان خواهیم داشت.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران: برای روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه کشتارگاه‌ها تعطیل نباشند و با قوت به کشتار ادامه دهند تا بازار دارای ثبات باشد.

معاون وزیر بهداشت: ساختمان بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی رازی قائم شهر تا خرداد ماه امسال تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران: رزمایش اطعام مهدوی و مواسات و همدلی ماه رمضان در استان برگزار می‌شود.

فرماندار ساری در دیدار با مردم منطقه کلیجانرستاق: دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات مناطق مختلف، از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد: با توجه به مناطق صعب العبور در محور عباس آباد به کلاردشت و همچنین نزدیکی دریا به جنگل، این پشتیبانی باید از طریق بالگرد باشد که الحمدالله محقق شد.

کتاب " نِشِل" سرزمین چشمه ساران در خصوص تاریخ فرهنگ جامعه البرز شرقی در آمل رونمایی شد

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تا پایان تعطیلات نوروزی در پارک ملل ساری برپاست. ۶۱ غرفه از ۱۱ استان در نمایشگاه نوروزی امسال حضور دارند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار