فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند ۳ نفره سرقت سیم برق در اسلام آبادغرب و کشف یک تن سیم و کابل برق مسروقه از آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 06 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در شهرستان "اسلام آبادغرب"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و گشتزنی‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای سیم برق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۷۵ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر در شهرستان "اسلام آبادغرب" اعتراف کرد، افزود: ماموران پلیس آگاهی در ادامه موفق به دستگیری دیگر اعضای باند شدند.

جاویدان خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده سیم برق در بازجویی‌ها عنوان کردند سیم‌های سرقتی را به یک مالخر فروخته اند که این فرد هم در ادامه دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم از منزلش به عمل آمد.

وی یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده یک تن انواع سیم برق رشته ای، فشار قوی و مسی سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده هر ۴ نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار