همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۹۸ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در سراسر استان مرکزی به منظور طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در مراسم افتتاح یکی از آشپزخانه ها در شهرستان اراک که با حضور رئیس بنیاد غدیر، فرماندار اراک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزاری شد، گفت: تعداد ۱۹۸ آشپزخانه در سراسر استان در ایام ماه مبارک رمضان آماده طبخ غذا به نیات خیران و توزیع بین نیازمندان می باشد.
وی از توزیع ۴۳ هزارو ۵۰۰ سبد‌معیشتی با سرانه ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان خبر داد و افزود: تمامی غذاهای گرم و سبدهای معیشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ عزت و کرامت مددجویان توزیع می‌شود.
وی اضافه کرد: توزیع افطاری ساده بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.
قائم مقام کمیته امداد استان ضمن تشکر از خیران و حامیان اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی تمامی خیران و حامیان کمیته امداد استان مرکزی رتبه اول کشوری را در طرح ملی "ایران مهربان" کسب کرد.
فرمانداراراک هم گفت: کمیته امداد از بدو تأسیس منشاء خدمات ارزشمندی در جامعه بوده و در طرح اطعام مهدوی از دستگاه های پیشگام بوده است .
وی خدمت به نیازمندان را یک وظیفه همگانی دانست وافزود: تعامل و همکاری بخشهای مختلف زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار