تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
صبح امروز اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه هنری ابوذر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 17 April 2022

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای هنری ابوذر برگزار شدبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز جشنواره رسانه‌ای هنری ابوذر با حضور آیت الله علما، سردار بهمن ریحانی، سایر مسئولین استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جشنواره ۶٠۴ اثر که قابلیت داوری داشتند، پذیرفته و ۵ نفر از چهره‌های برتر رسانه‌ای داوری این جشنواره را بر عهده داشتند هدف از برگزاری این جشنواره ارتقا سواد رسانه‌ای در ایتان است.

امسال چند موضوع بومی به جشنواره اضافه شده و در برخی قالب‌ها متاسفانه آثار برتر انتخاب نشد، برگزاری کارگاه برای شرکت کنندگان در جشنواره نیز انجام می‌شود.

سردار بهمن ریحانی در این نشست با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی بر اساس جهاد تبیین بود، اظهار کرد: تمام این چهل سال را بر اساس تبیین و روشنگری پیش رفتیم، مقاومت و تبیین نیز دو نکته مهم در این انقلاب است.

آیت الله مصطفی علما نیز با اشاره به اینکه نام این جشنواره به ابوذر مزین شده و ابوذر در طول تاریخ به دلیل زبان و بیاناتش تبعید شد، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از نکات مهم در انقلاب اسلامی است و باید به سرمایه امام خمینی (ره) که همان قلم و کاغذش بود توجه داشت، تراوشات فکر امام و آنچه که روی کاغذ پیاده می‌شد مورد توجه تمام دنیا قرار می‌گرفت.

وی با تاکید بر اینکه "جهاد تبیین" امروز ما و شما را دور هم جمع کرده، تصریح کرد: تفسیر قرآن کریم از همان ابتدای نزول آن شروع شد و قرآن نیز تبیین شد.

در پایان برگزیدگان رشته‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند و بر این اساس رتبه نخست در رشته‌های گزارش نویسی به زهرا مرادی، مصاحبه فرزاد نویدی، گزارش تصویری و ویدئویی محمد هادی دزفولی زاده، رشته کاریکاتور معصومه بهمنی، رشته عکس حمید عزیزی خانقاهی، مستند کوتاه پیمان امینی، موشن گرافی علی عسگری و اینفوگرافیک به نگین چگینی تعلق گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار