استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی تقویت دانشکده کشاورزی استان را ضروری دانست و گفت: در سال جاری باید شرکت‌های دانش بینان را به سمت و سوی کشاورزی و با هدف افزایش بازدهی سوق دهیم.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 25 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد ظهر دو شنبه در حاشیه سفر به اسفراین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم خراسان شمالی است که دارای ابعاد مختلفی همچون بذر، زمین، آب و.. می‌باشد.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تمامی این حوزه‌ها نیازمند تحقیقات علمی هستند تا بتوانیم بهره وری را بالا ببریم.

 

وی تقویت دانشکده کشاورزی خراسان شمالی در این راستا را ضروری دانست و افزود: در سال جاری باید شرکت‌های دانش بینان را به سمت و سوی کشاورزی با هدف افزایش بازدهی سوق دهیم.

 

حسین نژاد با اشاره به سفر مسئولان حوزه کشاورزی به استان، بیان داشت: هدف این است که به صورت میدانی از موضوعات اطلاعات کسب شود تا به صورت خاص اقدام صورت گیرد.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی هدف گذاری استان برای آب شرب را استفاده از آب‌های مرزی عنوان کرد و گفت: ما به ازای این مسئله می‌توانیم آب پشت سدها که برای شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد را در اختیار کشاورزی قرار دهیم.

 

وی در خصوص وظایف مدیران در این حوزه، افزود: مسئولان باید کلیه موضوعاتی که پتانسیل ورود شرکت‌های دانش بنیان را دارد، احصا کنند و پس از اولویت بندی، همانند یک نقشه راه عمل کند.

 

حسین نژاد در انتها گفت: با تاکید بر سند توسعه استان سعی داریم شعار سال را عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار