استاندار ایلام گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال برای لکه گیری و ایمن سازی راههای استان ابلاغ شده است و علاوه بر این رقم از دستگاه های عضو ستاد اربعین کمک خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 01 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در دیدار با معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: حداقل ۲۰ هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی مهران نیاز و تا این لحظه ۱۳ هزار متر مربع سایبان پیمان سپاری شده است که برای تسریع در انجام عملیات از ظرفیت دستگاه های عضو ستاد اربعین استفاده می شود.

وی افزود: اربعین در حال حاضر یکی از مهم ترین اولویت های استان است و باید تلاش کنیم با کمک همه دستگاه های استانی و کشوری آنرا بسیار باشکوه و در حد شأن زائران برگزار کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: حدود ۹۰ درصد راهها و مسیرهای منتهی به مهران آماده تردد زائران عتبات عالیات است و تا سه ماه آینده نیز تلاش خواهیم کرد نقاط حادثه خیز در حد امکان برطرف شود.

بهرام نیا با بیان اینکه برگزاری باشکوه اربعین امسال آبرو و حیثیت نظام است، گفت: باید در تکمیل زیرساخت های آن جدیت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای تسریع در تکمیل و تجهیز زیرساخت های مرزی مهران تاکنون ۸ استان معین ماشین آلات خود را مستقر هستند و امیدواریم در اسرع وقت شاهد تکمیل زیرساخت های سهولت تردد زائران باشیم. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار