مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی فارس گفت: ۲۰ هزار تن گندم در معرض سیل در شهرستان‌های شمالی استان جمع آوری و از بروز خطر جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 01 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی جمالی گفت: این اقدام جهادی ظرف چهار روز انجام شده است و این عملیات در چهار شهرستان بوانات، خرمبید، آباده و اقلید با هماهنگی دستگاه‌های ذی مدخل به صورت عاجل صورت گرفت که اقدامی بی نظیر است.

این مقام مسئول گفت: جمع آوری این میزان از محصول در ۱۷ مرکز خرید گندم از جمله آسپاس، بکان، دشت نمدان، درغوک، احمد آباد، صغاد، خسرو شیرین و دژکرد انجام شد و در شرایط معمول ۳۰ روز زمان برای جمع آوری این محصول راهبردی با این حجم نیاز بود.

او گفت: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت گندم‌های جمع آوری شده به مقصد سیلو‌های اقلید و کارخانه‌های آرد آباده، اقلید، سپیدان، آسیا، خباز آرد و سیلو‌های استان اصفهان و یزد ارسال شده است و به منظور حمل این محموله‌ها قریب به ۸۵۰ مورد حمل و نقل جاده‌ای با تریلی انجام شد.

جمالی با اشاره به تقدیر محمد جواد ایمانیه استاندار فارس و اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی وی از اقدام جهادی مذکور، گفت: در متن پیام استاندار فارس، زحمات همکاران غله و جهاد فارس و فرمانداران شمال فارس در جمع آوری گندم‌ها و انتقال به سیلو قبل از بارندگی قابل تقدیر و تحسین شمرده شده است.

برچسب ها: جمع آوری ، گندم ، شمال فارس ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار