معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري همایش عفاف و حجاب در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 10 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در نشست هماهنگی همایش عفاف و حجاب گفت: همایش عفاف و حجاب با حضور، مدیران و معاونین آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق ۱۳ گانه استان ، رابطین عفاف و حجاب دستگاههای احرایی ،روسای دانشگاه فرهنگیان و خانواده معزز شهدا برگزار می شود.

 

وی گفت: این همایش در روز یکشنبه ۲۴ مهرماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مسؤلان استاني در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

 

سبحان نژاد هدف از برگزاری همایش عفاف و حجاب را تبیین و نهادینه کردن عفاف و حجاب در مدارس استان عنوان کرد. و گفت: در طول سال تحصیلی نیز دوره ها و همایش های مختلفی در سطح مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

 

وی توجه به عفاف و حجاب را در جامعه ضروری دانست و گفت: در آموزه های دینی وقرانی تاکیدات فراوانی بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه شده است.

 

سبحان نژاد ، نقش آموزش وپرورش در ترویج فرهنگ حجاب را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: آموزش و پرورش دریایی از ظرفیت است که با توجه به حجم مخاطبین معلمان و دانش آموزان باید با برنامه ریزی منسجم واصولی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش خود را به خوبی ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار