حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی خارج از خانه مس سونگون صدرنشین مقابل کراپ الوند رده دومی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 24 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دیداری حساس از هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور میهمان تیم کراپ الوند بود که در این دیدار موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد.

مسی‌ها در بازی امروز شروع بسیار خوبی داشتند و با دو گل حمید احمدی و مجتبی پارساپور از میزبان خود پیش افتادند.

اما در ادامه نیمه اول میزبان کامبک زده و توانست سه بار پیاپی دروازه میهمان را باز کند تا نیمه نخست با برتری ۳ بر ۲ کراپی‌ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز این تیم مس سونگون بود ‌که کارش را با گلزنی استارت زد و کامبک حریف را با کامبک جواب داد تا بازی باخته را با برد عوض کند.

مهدی جاوید و سالار آقاپور به ترتیب زننده گل‌های سوم و چهارم لاله‌های نارنجی بودند که بار دیگر برتری را از آنِ این تیم کردند.

در این نیمه مسی‌ها اجازه بازگشت را به کراپ ندادند و با اینکه شاگردان لک در فاصله ۵ دقیقه به پایان بازی دست به پاورپلی زدند اما پشت سد محکم رقیب ماندند.

البته نباید از درخشش رستمی‌ها سنگربان تیم مس هم به راحتی عبور کرد جایی که او در نیمه دوم خوش درخشیده و موقعیت‌های زیادی را از میزبان گرفت.

بدین ترتیب، مس سونگون توانست جنگ صدرنشینی را با نتیجه ۴ بر ۳ از میزبانش کراپ برده و با کسب امتیازات کامل میدان را ترک کند.

نماینده فوتسال آذربایجان همچنین با این برد به هفتمین پیروزی پیاپی خود دست یافت و صدرنشینی‌اش را تداوم بخشید.

در جدول لیگ برتر فوتسال و تا پایان هفته دهم، مس سونگون ۲۷ امتیازی شده و ضمن تثبیت جایگاهش در صدر، فاصله خود با تیم دوم جدول را به ۳ امتیاز افزایش داد.

تیم کراپ الوند اما با قبول شکست در این دیدار خانگی ۲۲ امتیازی ماند و با توجه به پیروزی دو تیم سن‌ایچ و گیتی‌پسند در دیگر دیدارهای این هفته به رده چهارم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :