مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: هزار میلیارد تومان تعهد مصوبه های مالیاتی امسال است که ۲۳۱ هزار میلیارد تومان آن معادل ۵۰ درصد تحقق یافته است و ۴۷ درصد کل منابع بودجه ای از محل مالیات تامین می شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 06 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید رشنوادی درجلسه مشترک کمیته استانی تبصره ۱۸ و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی پرداخت شده است که دستگاه‌های اجرایی استان از این فرصت برای پرداخت دیون و طلب پیمانکاران استان استفاده کنند.

وی افزود: اسناد خزانه اسلامی با پول نقد هیچ فرقی ندارد و پیمانکاران طلبکار برای دریافت طلب خود از محل اسناد خزانه معرفی شوند و تا فضا برای سهمیه تخصیص اسناد آتی باز شود و اعتبارات آن سریع و بدون تاخیر پرداخت می شود.

رشنوادی ادامه داد: ۴۵۴ هزار میلیارد تومان تعهد مصوبه های مالیاتی امسال است که ۲۳۱ هزار میلیارد تومان آن معادل ۵۰ درصد تحقق یافته است و ۴۷ درصد کل منابع بودجه ای از محل مالیات تامین می شود.

وی یادآور شد: در صورت محقق شدن درآمدهای مالیاتی از طریق انتقال پرونده های شرکت های نفت و گاز، انقلابی در بحث درآمدهای مالیات استان ایلام ایجاد می شود.

وی ادامه داد: انتقال پرونده مالیات شرکت‌های نفت و گاز غرب به ایلام نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه استان دارد چرا که ۹۷ درصد درآمدهای استان وابسته به درآمدهای مالیاتی است.

رشنوادی گفت: موضوع انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب به استان و پرداخت سهم یک درصدی آلایندگی و دیگر درآمدهای مالیاتی در توسعه ایلام تاثیر گذار است و شهرداری ها و دهیاری های استان از بحث ارزش افزوده در این بخش بهره مند می شوند.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام اضافه کرد: اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که ۹۷۳ میلیارد تومان آن مربوط به مسکن و یک هزار و ۲۲۷ میلیارد آن مربوط به سایر بخش هاست که از دی ماه دستور العمل های این اعتبارات نیز ابلاغ می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار