با توجه به اهمیت رونق تولید کاغذ در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ، مطالبات این شرکت از وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می شود
کد خبر: ۱۰۷۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 08 November 2022

رییس سازمان بازرسی کل کشور به اهمیت تولید کاغذ در داخل کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت رونق تولید کاغذ در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ، مطالبات این شرکت از وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ذبیح الله خداییان عصر سه شنبه در بازدید از شرکت چوب و کاغذ مازندران در ساری افزود: کاغذ کالای اساسی است و نقش تولید کاغذ در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برای کشور محوری است.

وی ادامه داد: از آنجایی که نیمی از کاغذهای مصرفی کشور وارداتی است و صنایع دیگر کاغذسازی فعالیت چندانی در داخل ندارند ،رونق تولید در شرکت چوب و کاغذ مازندران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اظهار این که  با اقدامات حمایتی و عملی دولت سیزدهم طی یکسال اخیر گذشته سبب شد تا تولیدات کاغذ چوب و کاغذ مازندران رونق بگیرد ، گفت: امسال بخش اعظمی از نیاز کاغذ تحریر برای چاپ کتاب مدارس از تولیدات چوب وکاغذ مازندران تامین شده است و بازدید میدانی امروز نشان می دهد که آمادگی این شرکت برای افزایش تولید نیز وجود دارد.

خداییان بیان کرد: کمبود نقدینگی شرکت چوب و کاغذ مازندران را با پیگیری از بانک ها حل و فصل خواهیم کرد ، مسایل زیست محیطی این شرکت نیز باید از بین برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار