با توجه به پیش بینی در بودجه امسال برای جاماندگان از سهام عدالت، تا پایان امسال برای دو دهک نخست جامعه این سهام اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 17 December 2022

رئیس گروه کارشناسان اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان با اشاره به اینکه برای دریافت این سهام به ثبت نام خاصی نیاز ندارد گفت: اطلاعات این دو دهک که ۸۰ درصد از آن‌ها مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند در وزارت دارایی موجود است و این سهام تا قبل از پایان سال برای این افراد ثبت خواهد شد.

محمد رضا دشتی افزود: بر اساس بودجه امسال قرار است سهام عدالت جاماندگان از سهام بانک‌های صادرات، ملت و تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت پتروشیمی اعطا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته برای کسانی که ۵۳۲ هزار تومان سهام داشتند، ۵۷۰ هزار تومان سود پرداخت شد گفت: این سود امسال دو برابر شده و به بیش از یک میلیون رسیده، ولی هنوز سود قطعی آن مشخص نشده است.
رئیس گروه کارشناسان اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان با اشاره به اینکه سود سهام عدالت سال گذشته در اسفند پرداخت شد افزود: قرار بود نیمی از این سود سهام تا پایان آذر و نیم دیگر آن تا پایان سال پرداخت شود، ولی پرداخت ۵۰ درصد نخست امسال آن با توجه به اینکه هنوز برخی از شرکت‌ها واریزی نداشته اند، تاکنون محقق نشده است.
دشتی در خصوص سایر جاماندگان از سهام عدالت نیزگفت: خانوار‌هایی که سهام عدالت دریافت کرده اند، ولی یک یا چند نفر از آن‌ها از دریافت آن جامانده اند نیز در زمره دریافت کنندگان جدید سهام عدالت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :