طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام علی پرهیزگار را به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 09 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، با صدور حکمی حجت الاسلام علی پرهیزگار را به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین در جنوب خراسان شمالی منصوب کرد.

حجت الاسلام پرهیزگار که پیش از این رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فاروج بود در شهرستان اسفراین جایگزین حجت الاسلام عباسعلی خادمی شده که از سه سال پیش تاکنون به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین خدمت می کرد.

بر اساس برنامه مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین هفته آینده با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، روحانیان و شماری از خدام امامزاده ها و بقاع متبرکه شهرستان برگزار شده و حجت الاسلام پرهیزگار به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه اسفراین آغاز می کند.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع شده و در این شهرستان حدود 800 موقوفه با افزون بر هزار و 350 رقبه وجود دارد که از این تعداد 700 موقوفه متصرفه و مابقی موقوفات غیرمتصرفه هستند.

همچنین در شهرستان اسفراین 28 امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار