مدیرکل سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد،گفت: هدف از برگزاری مهرواره محله همدل ترغیب مردم در حس مسئولیت پذیری نسبت به محله و شهر و دعوت آنها به مشارکت در حل شناخت مشکلات و ارائه ی راه حل مسائل جامعه است
کد خبر: ۱۰۹۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 05 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا افتخاری در نشست با اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو، اظهار داشت: تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن با هم قطعاً منشأ خیر و برکت خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های مفیدی در ماه رمضان سال گذشته در حوزه‌های قرآنی با نگاه محله محوری انجام گرفت و بعضی از برنامه‌ها با همکاری صدا و سیما نظیر مسابقات قرآنی انجام و پخش شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سوره کانونی محمد با توجه به محتوای سوره از طرف کانون‌های کشور جهت پویش کشوری و استانی برگزیده شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مهرواره محله همدل نیز دعوت مردم به مشارکت در حل مشکلات جامعه است، بیان کرد: جامعه‌ای مقاوم و موفق خواهد بود که مردم در آن جامعه احساس مسئولیت کنند، قریب به هزار هیأت در استان داریم که ۶۰۰ هیأت ثبت شده‌اند و ماندگاری هیات قطعاً به حضور و پشتیبانی بستگی دارد.

افتخاری گفت: امر و به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است، اما این موضوع نباید به تحقیر کسی منجر شود، انسان‌های شریف و عزتمند عفیف هستند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سبقه تاریخی از روی غیرت مردمی اهل حجاب و عفاف هستند.

وی به موضوع حجاب و عفاف نیز گریزی زد و افزود: حجاب و عفاف هویت ملی، منطقه‌ای و دینی ما است و انتظار دارد که رسانه‌ها در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش لازم را داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در نظرسنجی انجام شده اغلب مردم در جامعه ما خواستار ماندگاری حجاب هستند، بی‌حجابی کانون اصلی خانواده را هدف قرار داده است.

وی افزود: غرب خود مورد این حمله قرار گرفته است و هم‌اکنون سعی دارد که کشور ما را دچار این چالش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار