شهردار اراک از اجرای بازی های مهیج زیپ لاین و ادونچر در منطقه گردشگری دره گردو خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 27 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی در جلسه هفتگی بررسی روند اجرای پروژه منطقه گردشگری دره گردو که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل دفتر فنی استانداری، رییس شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح اجرای رینگ و ترانشه باید هرچه سریعتر مشخص که عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران آغاز شود، گفت: ۲۰ سال است که اجرای پروژه دره گردو در ذهن هاست، اما اکنون زمان انجام کار عملیاتی است.
وی افزود: اسناد مناقصه اجرای بازی های مهیج زیپ لاین و ادونچر جهت انتخاب پیمانکار تا یک ماه آینده در سامانه ستاد بارگذاری می شود، همچنین عملیات طراحی و جانمایی سرویس بهداشتی و نمازخانه با طراحی مدرن در ورودی منطقه گردو انجام می شود.
شهردار اراک با تاکید به پیمانکار پروژه مبنی بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی در دست اقدام، گفت: به صورت روزانه باید حداقل ۵۰ نفر در پروژه فعال باشند تا در پایان خرداد ماه، شاهد تغییرات خوبی در حوزه زیرساختی این منطقه باشیم.
توسعه پارکینگ های منطقه، اجرای مسیر دسترسی به منطقه از کمربندی، اجرای فضای سبز بیشتر، بحث سرمایه گذاری در حوزه بازی های منطقه، طراحی تابلو منطقه گردشگری دره گردو، اجرای سایت پاراگلایدر از جمله موارد مطرح شده در جلسه این هفته بررسی پروژه منطقه گردشگری دره گردو بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار