رییس اتاق بازرگانی هرمزگان:
تابناک هرمزگان- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: ارتباط با کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی و برند که منجر به ارتباط دوسویه و شناخت بیشتر این کشورها از ظرفیت های استان هرمزگان باشد، اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 29 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//محمدرضا صفا در دیدار با اسکندری سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس که با حضور دکتر رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان همراه بود، اظهار کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش بین الملل دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و امید است در سال جدید نیز با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان بتوانیم با کشورهایی ارتباط برقرار نماییم که علاوه بر شناخت ظرفیت های استان بتوانیم از علم و تکنولوژی آنان در زمینه های مختلف استفاده نماییم.

وی بیان کرد: خوشبختانه بخش دولتی در استان با پارلمان بخش خصوصی ارتباط و تعامل بسیار خوبی دارد و ظرفیت ها برای معرفی بیشتر استان در بعد بین المللی کاملا مهیا است.
صفا ادامه داد: ما به دنبال جذب سرمایه گذاری و اعزام هیات های تجاری به کشورهای صاحب فن و تکنولوژی هستیم و امید است همکاری های لازم در این زمینه صورت گیرد تا فرصت سوزی ها دراین زمینه به حداقل برسد.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار