کد خبر: ۱۱۰۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 02 May 2023

۱۵۰ تن از اهالی غرب مازندران امروز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از مدیران کل نهادهای اجرایی استان در دفتر استانداری مستقر در نوشهر مشکلات خود را مطرح کردند که بیشترین فراوانی درخواست ها به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری انشعابات چهارگانه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال گذشته با پیگیری استاندار، با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکزنشین در نوشهر راه اندازی شده است.

خطرات جاده ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست های اداری و دسترسی نداشتن آسان به مدیران استانی از دغدغه ها و رویاهای دست نیافتنی مردم غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی موثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

در آیین راه اندازی این دفتر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران گفته بود که یکی از مهم ترین اهداف این دفتر رسیدگی به‌موقع و زودهنگام به نامه های اداری مردم غرب مازندران است.

بُعد مسافت، وقوع سوانح رانندگی، حضور نداشتن برخی مسوولان استانی در گاهی اوقات در دفتر کارشان از مسائل و دغدغه دیرینه مردم غرب مازندران بود که به اعتقاد استاندار مازندران راه اندازی این دفتر در حقیقت پاسخی به رفع نگرانی ها و رسیدگی به خواسته های مردم این خطه غربی استان بوده است.

از زمان راه اندازی این دفتر تاکنون هفتگی روز های سه‌شنبه مسوولان استانی، مدیران و معاونان ستادی استانداری با حضور در این دفتر به در خواست های مردم پاسخ می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار