وعده اعطاء مسکن به قهرمانان ورزشی؛
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی عضو تیم ملی کوراش بانوان ایران مقام دوم و نشان نقره رقابت‌های آسیا را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 04 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: دوازدهمین دوره رقابت‌های کوراش بانوان آسیا روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ به میزبانی کشور چین، شهر هانگژو برگزار شد.

دهقان افزود: در این رقابت‌ها خانم آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان در وزن ۵۲ کیلوگرم در دور اول این رقابت‌ها مقابل حریف کره‌ای صاحب برتری شد.

وی ادامه داد: در دور دوم حریف ترکمنستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال شد، اما در دیدار فینال و پایانی نتیجه را به حریف چین واگذار و به مدال نقره این وزن دست‌یافت.
دهقان بیان کرد:در یک سال گذشته بیش از ۱۰ ورزشکار هم استانی موفق به کسب مقام های مختلف در رشته های متنوع در سطح کشوری و استانی شده اند.
مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد هم در آیین استقبال از این بانوی ورزشکار گفت: وجود چنین فرزندانی در استان برای ما بسیار افتخار آفرین است و ما هم برای حمایت از این ورزشکاران به خصوص مدال آوران تلاش می کنیم. 
وی اضافه کرد: برای افرادی که در این حوزه ها موفق به کسب مدال و مقام شده اند برنامه هایی از قبیل تامین مسکن و امکانات و همچین راه اندازی باشگاه های مجهز در نظر گرفته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار