رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: باحکم دادگستری کل هرمزگان ساخت و ساز در مجموعه برجهای اقامتی- تفریحی پدیده کیش و تاسیسات ایجاد شده در دریا با هدف پهلوگیری کشتی ها و قایق های تفریحی با عنوان پروژه مارینای مجموعه تفریحی برجهای پدیده کیش متوقف شده است .
کد خبر: ۱۱۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 13 October 2015
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  حجت الاسلام اکبری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی در جاسک افزود: کلیه سازه های ساخته شده قلع و قمع و جمع آوری گردیده است و به منظور حفاظت از منطقه مرجانی مشرف به ساحل با تعیین حریم یکصد و بیست متری ، این ساحل مرجانی از آسیب مصون مانده است.

حجت الاسلام اکبری گفت: به منظور تعیین خسارت احتمالی، اقدامات لازم از سوی کارگروه ویژه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در جزیره کیش انجام می شود.

وی گفت: در پی گزارشات رسیده از سازمان محیط زیست در جزیره هندورابی که با هدف توسعه گردشگری به منطقه آزاد کیش ملحق شده است، ساخت و سازهای موقت و دائمی بدون توجه به مسائل زیست محیطی منطقه صورت گرفته که این موضوع در دستور کار دادگستری کل هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: به منظور نظارت بر این ساخت و سازها کارگروه ویژه ای در منطقه آزاد کیش به ریاست رئیس دادگستری حوزه قضایی کیش تشکیل شده و پس از بررسی تاثیرات سوء احتمالی بر منابع طبیعی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار