معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکاران استان از ابتدای امسال تاکنون در مسابقات آسیایی و جهانی ۱۸ عنوان و مقام کسب کرده اند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 17 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بهمن خوبی افزود: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد امسال در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی با کسب نشان‌های طلا، نقره و برنز درخشیدند.
وی بیان کرد: تیرماه امسال "علی پیروج" با رکورد ۶۳.۷۰ متر در رده دوم دهمین دوره رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان ایستاد و ضمن کسب مدال نقره، سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرد که این یکی از موفقیت‌های مهم ورزش استان در سال جاری است.
معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اردیبهشت ماه امسال طاهره آذر پیوند ورزشکار هم استانی و عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور مقام دوم و نشان نقره رقابت‌های قهرمانی کوراش بانوان آسیا را کسب کرد که این موفقیت نشان دهنده ظرفیت‌های خوب بانوان استان در حوزه ورزش است.
معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آینده سازان استان در چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور پس از استان هایی، چون خوزستان و مازندران مقام سوم را کسب کردندف افزود: امسال ورزشکاران استان در رقابت‌های ملی هم موفقیت‌های خوبی به دست آورده اند.
خوبی عنوان کرد: در این رقابت‌ها فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم تیمی ایستادند.
وی ابراز کرد:در این استان هم اکنون ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰ رشته ورزشی و در قالب ۴۸ هیات ورزشی در استان و ۴۰۱ هیات ورزشی در شهرستان ها، فعالیت می‌کنند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار