معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: هزینه سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل و نقل استان، در بجنورد ۴۰۰ هزار تومان، در شهرک فرهنگیان و خداقلی ۴۵۰ و شهرک گلستان۵۲۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 22 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی رشیدی با اشاره به مصوبات نشست شورای همتای استان خراسان شمالی، اظهار داشت: در این نشست بر خط‌کشی معابر با هدف سهولت در عبور و مرور مدارس در هفته اول مهر ماه تاکید شد و در خصوص سرویس مدارس، مقرر شد آژانس ویژه بانوان، ۱۱۰ مدرسه را پوشش دهد.

وی افزود: هزینه سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل و نقل استان، در بجنورد ۴۰۰ هزار تومان، در شهرک فرهنگیان و خداقلی ۴۵۰ و شهرک گلستان ۵۲۰ هزار تومان اعلام شد.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: گزارش ابلاغ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مدارس در سال جاری ارائه شد، اما با توجه به تاریخ ابلاغ، آئین نامه اجرایی در سال جاری قابلیت اجرا نداشته وبا آماده سازی زیر ساخت‌ها در سال آینده قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

رشیدی گفت: گزارشی از وضعیت دوربین‌های ترافیکی و راه اندازی اتاق سرور در این جلسه ارائه شد و قول اتمام کار تا پایان مهر توسط شهردار بجنورد داده شد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار