فرماندار اسفراین گفت: اسفراین جاذبه‌های مهم گردشگری دارد و ظرفیت‌های بالقوه‌ای را در خود جای داده است‌.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 02 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مسلم نوری، فرماندار اسفراین به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی و روز گردشگری در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: شهرستان اسفراین دارای تنوع اقلیمی و جاذبه‌های مهم گردشگری است که ظرفیت‌های بالقوه‌ای را در خود جای داده است.

وی گفت: توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان یکی از الزاماتی است که باید تلاش بیشتری در جهت شناسایی اولویت‌ها و تجهیز زیرساخت‌ها و توسعه امکانات در جهت جذب گردشگران صورت گیرد.

فرماندار اسفراین افزود: رونق صنعت گردشگری موجب رشد و رونق تولید و اشتغال می‌شود، از این رو لازم است فرایند جذب سرمایه‌گذار در این حوزه تسهیل شود.

وی در ادامه پیرامون برخی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای فراهم‌سازی امکانات لازم جهت حضور گردشگر در شهرستان گفت: توجه به طرح توسعه امام‌زاده احمدابن‌موسی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دره میلانلو، ایجاد بازارچه و توسعه مجتمع‌های گردشگری از جمله اقداماتی است که می‌تواند زمینه توسعه این صنعت را در شهرستان فراهم سازد.

نوری تصریح کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های گردشگری بیشماری است که در معرفی آن کم تلاش شده و لازم است برای پیشرفت در صنعت گردشگری، هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی بیشتر شود و میتوان برای ماندگاری گردشگران برنامه‌های هدفمند را پیش بینی کرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار