صبح امروز شنبه آژیر خطر در کل منطقه «غلاف غزه» نزدیک مرز نوار غزه و نیز در منطقه تل‌آویو به صدا درآمد و شبکه‌های عبری از حملات موشک‌های سنگین و دوربرد به تل‌آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 07 October 2023

بین الملل تابناک: صبح امروز شنبه آژیر خطر در کل منطقه «غلاف غزه» نزدیک مرز نوار غزه و نیز در منطقه تل‌آویو به صدا درآمد و شبکه‌های عبری از حملات موشک‌های سنگین و دوربرد به تل‌آویو و دیگر شهر‌های صهیونیستی خبر دادند.
حملات برق آسا و شدید مقاومت فلسطین به شدت صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.

در این راستا، «امیر بوخبط» تحلیلگر صهیونیست به رسانه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد: حجم موشک‌های شلیک شده در مناطق ناشناخته، نشان دهنده غافلگیری ارتش ما با طلوع صبح بود.

وی بر این باور است که موفقیت مقاومت به شمار کم نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز با غزه مربوط می‌شود.

بوخبط اذعان کرد: اوج غافلگیری را شاهد بودیم. هیچ اطلاعاتی درباره این عملیات پیچیده وجود نداشت، آنهم عملیاتی زیر دماغ (نگاه) اسرائیل انجام شد. این شوک زمانی بزرگتر خواهد شد که حجم تلفات وخسارات اعم از کشته‌ها، زخمی‌ها و اسیران و مواضع که در داخل شهرک ها به تصرف درآمده است، عیان شود.

ساعتی قبل، «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های قسام صبح امروز از آغاز عملیات طوفان الاقصی با شلیک ۵۰۰۰ موشک به سمت شهرک‌ها و مناطق صهیونیست نشین اطراف غزه خبر داد.

منابع فلسطینی از هلاکت شماری از نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان به دنبال حمله مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین در شرق غزه خبر دادند.

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در اثر عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان پس از مشاهده پیروزی بزرگ و تاریخی مقاومت فلسطین در به اسارت گرفتن نظامیان نظامیان صهیونیست و انتقال آنها به نوار غزه، سجده شکر به جا آوردند.

نبرد تن به تن و نزدیک رزمندگان مقاومت با نیروهای اسرائیلی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۹

 وبگاه «ریشت کان»، صبح امروز (شنبه)، اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به یک مرکز پلیس در سدیروت نفوذ کرده‌اند.

طبق این گزارش، نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را در این مرکز به هلاکت رسانده‌اند و هم‌اکنون درگیری‌ها در اطراف این مرکز ادامه دارد.

حملات سنگین موشکی مقاومت فلسطین به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی+ فیلم/ اعلام جنگ فرمانده گردان‌های القسام علیه اسرائیل/نبرد تن به تن و نزدیک رزمندگان مقاومت با نیروهای اسرائیلی

نیروهای مقاومت همچنین موفق شدند یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به غنیمت بگیرند و آن را به نوار غزه منتقل کنند.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند نیروهای مقاومت توانسته‌اند چند نظامی صهیونیست را اسیر کنند.

فرار بی سابقه صهیونیست ها
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۵

پس از اعلام جنگ گروه های مقاومت فلسطینی علیه اسرائیل، موج جدید فرار شهرک نشینان صهیونیست آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار