رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: این دانشگاه میزبان بزرگ‌ترین رویداد عمر ۳۵ ساله این دانشگاه با عنوان «پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست‌وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران» است.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 11 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست‌وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: بسیاری از افراد و دستگاه‌ها، خارج از دانشگاه علوم پزشکی این استان کمک کردند تا این رویداد بزرگ در سمنان برگزار شود.

وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که میزبان بزرگ‌ترین رویداد عمر ۳۵ ساله این دانشگاه باشیم؛ در تمام این سال‌ها، چنین رویدادی با این وسعت و عمق در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار نشده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: برای نخستین بار بوده که کار آموزشی و تحقیقاتی بزرگی به این وسعت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام می‌شود و این نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای دانشگاه است.

قدس تصریح کرد: از یک سال گذشته تاکنون، کاری جهادی در حوزه ترویج علم برای برگزاری این کنگره عظیم انجام شد و در سه روز زمان برگزاری آن نیز دستاورد‌ها و دست‌آموخته‌های علمی در میان‌مدت و کوتاه‌مدت ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستاورد‌هایی که در پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست‌وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران ارائه می‌شود، نتیجه سال‌ها تلاش در علوم پایه و فیزیولوژی و فارماکولوژی توسط دانشمندان این حوزه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: برگزاری این کنگره تداعی‌کننده نشاط، پویایی، جوان‌گرایی و توجه به سلامت است و امیدواریم برای کنگره‌های بعدی همین روحیه ادامه یابد.

قدس تصریح کرد: امروز راهی جز انجام حرکت‌های جهادی برای ارتقای علم و افزایش استاندارد‌ها وجود ندارد و باید استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی را آن‌قدر بالا برد که خودمان تولیدکننده علم باشیم و به مرجعیت علمی دست یابیم.

وی تصریح کرد: گرچه قدم‌های بزرگی در این حوزه برداشته شده است؛ اما همچنان ابتدای راه هستیم و باید با تلاش بیشتر و با قوت این مسیر ادامه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه کرد: برگزاری این کنگره، بزرگ‌ترین رویداد در راه توسعه علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان محسوب می‌شود و جمع بزرگی از اندیشمندان برای تبادل علمی در آن حضور دارند و امیدواریم منشأ خیر برای سلامت مردم باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار