فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهر در نشست بررسی گاز رسانی به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: برای مدیران و مسئولان هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست و مدیران باید این فرصت‌ها را غنیمت بشمارند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 12 October 2023

برای مدیران و مسئولان هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیستبرای مدیران و مسئولان هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیستبرای مدیران و مسئولان هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیستبرای مدیران و مسئولان هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، امروز پنجشنبه بیستم مهر در راستای پیگیری مطالبات مردمی، بنا به دستور دکتر عباسی استاندار گیلان، نشست بررسی گاز رسانی به روستاهای ییلاقی رضوانشهر و پره سر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت گاز گیلان و جمعی از مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست با اشاره به مطالبات مردمی به منظور برخورداری از نعمت گاز به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: شهرستان رضوانشهر دارای 120 روستا می باشد، که 108 روستا دارای سکنه هستند که از این تعداد 68 روستا از نعمت گاز برخوردارند و 40 روستا با 2700 خانوار در حوزه ییلاقی که مربوط به بخش مرکزی رضوانشهر و پره سر می باشند از نعمت گاز بی بهره اند، لذا نیاز است که با نظر کارشناسی و مساعدت مدیران استانی در این خصوص اقدامات لازم برای رفاه و آسایش مردم منطقه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: دولت سیزدهم اراده‌ قابل‌توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد و در عمل نشان داده است که عزم جدی برای خدمت به مردم دارد و خواهد داشت.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حالی کارخود را آغاز کرد که کشور در شرایط سختی بود، اما از آن زمان تاکنون بسیاری از کارها به نتیجه رسیده و کارهای بزرگی هم در حال انجام است.

صفوی افزود: در دولت مردمی برای خدمتگزاری به مردم، جهادی پای کاریم و صادق الوعده هستیم.

دکتر رضوی مدیر کل منابع طبیعی گیلان نیز در این جلسه ضمن بازدید میدانی از مسیر پیشنهادی جهت اجرای پروژه گاز رسانی به روستاهای ییلاقی و مساعدت لازم در این خصوص با بیان اینکه همه باید از منابع طبیعی و محیط زیست حفاظت کنیم، گفت: سعی خواهیم کرد با اجرای این پروژه گاز رسانی کمترین هزینه به محیط زیست و منابع طبیعی رسیده و بهترین استفاده را برای مردم منطقه داشته باشد.

مهندس عیسی جمال نیکویی مدیر عامل شرکت گاز گیلان نیز افزود: با مساعدت منابع طبیعی و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی اجرای پروژه گاز رسانی به روستاهای ییلاقی قابلیت انجام دارد.

در ادامه فرماندار به اتفاق مدیران کل و مدیران شهرستانی در هوای شدید بارانی از مسیر ییلاقی و سخت گذر جهت اجرای این پروژه نیز بازدید بعمل آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار